Список літератури
на допомогу реалізації методичної проблеми гімназії.
Інноваційні технології. Педагогічна майстерність.
Баранова Н.Т. Тренінги для вчителів з педагогічної майстерності / Н.Т. Баранова . – Х.: Основа, 2010.
Виноградова Т. В. Книга класного керівника / Т.В. Виноградова. — Х., 2006.
Коновалова М.В. Тематичні класні години. 5-11 класи / М.В. Коновалова . – Х.: Основа, 2011.
Освітні технології: Навч.-метод. посіб. / За ред.О.М. Пєхоти. – К., 2004.
Проекти у школі: розробка та ре алізація . – К.: Шкільний світ, 2013. – 128 с.
Современные образовательные технологи: учебное пособие / кол. авторов; под. ред. Н. В. Бордовской. — М. : КНОРУС, 2010. — 432 с.
Шарко В.Д. Сучасний урок : технологічний аспект: посібник для вчителів і студентів / В.Д. Шарко . – К.,2006.
Антонів Г. Особливості інтерактивного навчання / Галина Антонів // Школа . – 2013. – № 9.
Антонів Г. Ярмарок педагогічних знахідок. Інтерактивні прийоми на уроках / Галина Антонів // Школа . – 2013. – № 10.
Баранюк Г. Мультимедійні засоби крізь призму навчання / Галина Баранюк // Сучасна школа України. – 2013 . – № 11.
Бегерський В.П. Гуманізація освіти – потреба часу / В.П. Бегерський // Педагогічна майстерність . – 2014 . – № 6 . – С.12-13.
Білоус І. Творчі здібності педагога та їх розвиток засобами інноваційних форм і методів роботи / Інна Білоус // Школа. – 2014. – № 8.
Бондар В. Управління формуванням професійної компетентності вчителя / В. Бондар // Освіта і управління. – 2006. - №2. – С.20-27.
Братаненко О. Використання ІКТ в управлінській діяльності, або Віртуальний методичний кабінет / Ольга Братаненко // Директор школи. – 2014. – № 15.
Буняк Т.Л. Розвиток педагогічної майстерності вчителя в системі особистісно орієнтованого навчання /Т.Л. Буняк // Педагогічна майстерність . – 2011 . – № 4.
Вітюк О. Комплексне застосування ІКТ у навчально-виховному процесі / Олексій Вітюк // Сучасна школа України. – 2013 . – № 11.
Габенко Л. Креативний керівник проектної діяльності. Заняття з елементами тренінгу для адміністрації навчальних закладів / Людмила Габенко // Сучасна школа України. – 2014 . – № 3.
Голощук О. Роль педагогічних лабораторій в організації проектно-дослідницької діяльності учнів. Компетентнісний підхід / Ольга Голощук // Школа . – 2013. – № 9.
Горовенко О. А. Створення професійного пртфоліо як засіб само презентації вчителя / О. А. Горовенко // Завуч. Усе для роботи . – 2012 . – № 9-10 . – С.2-5.
Дмитрієва О.А. Феномен творчості. Актуалізауія творчого потенціалу на уроці / О.А. Дмитрієва // Шкільному психологу . – 2011 . – № 1 . – С.2-10.
Журило В. Використати ІКТ як вибір індивідуальної траєкторії розвитку особистості учня / Віктор Журило // Сучасна школа України. – 2011 . – № 10.
Загородська І.О. Форум-театр. Інтерактивна техніка групової роботи / І.О. Загородська // Шкільному психологу . – 2011 . – № 2 . – С.21-23.
Залевський Ю. Деякі аспекти формування основ професіоналізму вчителя / Юрій Залевський // Рідна школа . – 2013 . – № 6 . – С.17-19.
Знова Н.Л. Моніторинг професійної педагогічної майстерності /Н.Л. Знова // Педагогічна майстерність . – 2011 . – № 11.
Зубченко Т. Партнери в освіті: учитель та комп’ютер / Тетяна Зубченко // Школа . – 2012. – № 12.
Ільницька І. Правила педагогічної майстерності / Ірина Ільницька // Школа . – 2013. – № 12.
Ільченко Н.В. Інтерактивні методи навчання / Н.В. Ільченко // Завуч. Усе для роботи . – 2011 . – № 7-8.
Квадріціус Л.В. Професійна самоосвіта вчителя / Л.В. Квадріціус // Управління школою. – 2006. - №13. – С.35-38.
Компанієць А. Упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальному закладі / Анатолій Компанієць // Директор школи. – 2014. – №3.
Косарева Н. Ахмеологічні підходи до підвищення фохової майстерності вчителя / Наталія Косарева // Школа. – 2014. – № 8.
Кравченко Т.О. Педагогічна творчість: викладач – викладачеві / Т.О. Кравченко // Педагогічна майстерність . – 2013 . – № 9 . – С.21-23.
Кушнір О. Стимулювання педагогічного колективу до інноваційної діяльності / Олена Кушнір // Директор школи. – 2014. – №7.
Люта Л. Педагогічне портфоліо / Людмила Люта // Школа . – 2013. – № 7.
Малюк Ж. Використання ІКТ у процесі формування професійної компетентності вчителя / Жанна Малюк // Сучасна школа України. – 2013 . – № 11.
Мариновська О. Науково-методичний супровід упровадження педагогічних інновацій: сутність, специфіка, орієнтири реалізації / Оксана Мариновська // Рідна школа . – 2012 . – № 7 . – С.28-33.
Маслова І. Упровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процесс / І. Маслова, В.Троїцька // Сучасна школа України. – 2011 . – № 2.
Митник О. Розвиток конкурентноспоможності сучасного вчителя у межах внутрішкільної методичної роботи / Олександр Митник // Рідна школа . – 2013 . – № 1-2 . – С.37-42.
Юлія Ніколаєва. Роль інтерактивних технологій у розвитку інтересу учнів до навчання / Юлія Ніколаєва // Завуч (Шкільний світ). – 20013. - №3.
Ничкало Н. Українська наукова школа педагогічної майстерності – скарбниця сьогодення і майбутнього / Нелля Митник // Рідна школа . – 2013 . – № 3 . – С.3-11.
Нікіфорова Т.І. Кроки до нового стилю життя / Т.І Нікіфорова // Завуч. Усе для роботи . – 2013 . – № 19-20 . – С.2-3.
Ніколюк Л. Перші кроки до майстерності. Методичний проект / Лариса Ніколюк // Сучасна школа України. – 2014 . – № 4.
Новик Л. Використання ІКТ у роботі бібліотекаря / Людмила Новик // Сучасна школа України. – 2013 . – № 11.
Островерхова Н. Майстерність педагогічного спілкування / Наталія Островерхова // Завуч (Шкільний світ). – 2006. - №4. – С.9-11.
Островерхова Н. Педагогічна техніка – невід’ємна складова педагогічної майстерності вчителя/ Наталія Островерхова // Завуч (Шкільний світ). – 2006. - №1. – С.8-11 (вкладка).
Островерхова Н. Формування вчителем «власної школи» педагогічної майстерності / Наталія Островерхова // Завуч (Шкільний світ). – 2006. - №7. – С.5-7.
Пахолівецька М. Оцінюємо педагогічну майстерність / М. Пахолівецька, О. Махно // Директор школи. — 2010. — № 24.
Ситник О.П. Професійна компетентність вчителя / О.П. Ситник // Управління школою. – 2006. - №14. – С.2-9.
Роман Ю. Інноваційний розвиток ЗНЗ / Юлія Роман // Директор школи. – 2014. – № 15.
Самойлюк О. Професійне зростання керівника. Інноваційний аспект / Ольга Самойлюк // Сучасна школа України. – 2014 . – № 1.
Серветник О.П. Підвищення ефективності навчально-виховного процесу шляхом упровадження інноваційних освітніх технологій / О.П. Серветник // Завуч. Усе для роботи . – 2013 . – № 23-24 . – С. 32-35.
Усова К. Впровадження ІКТ у навчальну та методичну роботу школи / Катерина Усова // Школа . – 2013. – № 10.
Соколов В. Технології навчання: їх зміст і роль у сучасній освіті / Віктор Соколов, Валентина Одинець // Школа . – 2013. – № 5.
Соф’янц Е. Структура професійної компетентності сучасного педагога/ Е. Соф’янц // Управління освітою. – 2006. - №17. – С.4-5.
Соцька М. Психологічні бар’єри при впровадженні інновацій у ЗНЗ / Марія Соцька // Сучасна школа України. – 2014 . – № 1.
Стельмащук С. Використання можливостей шкільного сайту / Світлана Стельмащук // Школа . – 2013. – № 4.
Ткаченко В. Упровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процесс / Валентина Ткаченко // Сучасна школа України. – 2010 . – № 4.
Чешенко О. І. Інноваційна спрямованість процесу виховання на сучасному етапі розвитку освіти / О. І. Чешенко, В. В. Ягоднікова // Наша школа. — 2008. — № 4.
Чешенко О. І. Сучасні підходи до організаційно-методичного супроводу інноваційної діяльності класного керівника / О. І. Чешенко, В. В. Ягоднікова // Класному керівнику. Усе для роботи. — 2009. — № 9.
Шульга Т. Інноваційні форми методичної роботи / Тетяна Шульга // Сучасна школа України. – 2014 . – № 1.
Щербак І. Готовність педагогів до інноваційної діяльності. Семінар-тренінг / Інна Щербак // Сучасна школа України. – 2014 . – № 1.
Якубовська Т. Скарбничка інноваційних методів навчання / Тетяна Якубовська // Сучасна школа України. – 2012 . – № 9.
Формування особистості учня.
Бех І. Д. Особистісно зорієнтоване виховання / Іван Бех. — К., 2008.
Сомоврядування у школі . – К.: Шкільний світ, 2014. – 112 с.
Акімова О. В. Розвиток самодостатньої особистості, її соціалізація / О.В. Акімова // Наша школа. — 2006. — № 2—3.
Бех І. Виховання та духовно-моральне удосконалення особистості / Іван Бех // Рідна школа . – 2014 . – № 4-5 . – С.21-27.
Бех І. Ідентифікація у вихованні особистості/ Іван Бех // Рідна школа . – 2013 . – № 4-5 . – С.20-26.
Бех І. Особистість: два наукових погляди на виховання та розвиток / Іван Бех // Рідна школа . – 2012 . – № 8-9 . – С.4-7.
Бех І. Рефлексивно-експіцидний метод у вихованні особистості / Іван Бех // Рідна школа . – 2012 . – № 12 . – С.3-8.
Вахмяніна О.М. Формування системи морально-естетичного виховання особистості / О.М. Вахмяніна // Виховна робота в школі . – 2011 . – № 6 .
Гармаш Н.О. Формування навичок здорового способу життя у школярів / Н.О. Гармаш // Шкільному психологу . – 2011 . – № 7 . – С.32-37.
Денисюк О. Ключові предметні компетентності школяра як засіб формування сучасної особистості / Оксана Денисюк, Ірина Казарян, Віталій Лямічев, Наталія Титаренко // Рідна школа . – 2013 . – № 11 . – С.59-62.
Дмитрієва О.А. Психологічні механізми формування компетентності саморозвитку учнів / О.А. Дмитрієва // Шкільному психологу . – 2010 . – № 4 . – С.2-7.
Добровольський В.В. Як виховати «людину нового зразка» / В.В. Добровольський // Педагогічна майстерність . – 2011 . – № 2.
Д’яченко Л.В. Від навчального проекту до проектування особистості / Л.В. Д’яченко // Педагогічна майстерність . – 2011 . – № 1.
Жиренко О.М. Через похвалу до творчості / О.М. Жиренко // Педагогічна майстерність . – 2011 . – № 10.
Іовно Л.В. Школа як центр розвитку громади / Л.В. Іовно // Виховна робота в школі . – 2010 . – № 7.
Канашко О. Громадянсько-патріотичне виховання та соціалізація особистості / Ольга Канашко // Рідна школа . – 2014 . – № 6 . – С.34-38.
Корнєва А.І. Самовизначення старшокласників / А.І. Корнєва // Шкільному психологу . – 2011 . – № 1 . – С.2-10.
Кремень В. Проект сучасної освіти: інноваційна людина / Василь Кремень // Рідна школа . – 2013 . – № 8-9 . – С.4-9.
Ломакіна Г. Сутність і структура поняття «старшокласник як суб’єкт громадянського суспільства» // Галина Ломакіна // Рідна школа . – 2013 . – № 12 . – С.10-17.
Мартинець Л.А. Проектна діяльність у професійному становленні старшокласників / Л.А. Мартинець // Виховна робота в школі . – 2010 . – № 3 .
Миколаєнко А. Професійна орієнтація та професійне самовизначення учнів загальноосвітніх навчальних закладів / Андрій Миколаєнко // Рідна школа . – 2012 . – № 11 . – С.66-70.
Назаренко Л.М. Система формування громадянських цінностей учнівської молоді / Л.М. Назаренко // Виховна робота в школі . – 2010 . – № 4 .
Олійник В. Модель школи розвитку компетентної особистості / Віталій Олійник // Сучасна школа України. – 2013 . – № 8.
Радуи В. Кореляційний взаємозв’язок соціальної зрілості та активності особистості / Валерій Радуи // Рідна школа . – 2013 . – № 6 . – С.7-13.
Радул В. Розвиток та формування якісних характеристик особистості / Валерій Радул // Рідна школа . – 2012 . – № 8-9 . – С.8-12.
Сергієнко Г. Формування національної свідомості учнів в умовах сучасної гімназії / Галина Сергієнко // Рідна школа . – 2014 . – № 6 . – С.62-67.
Сєранова Н. Робота з формування творчої особистості / Наталія Сєранова // Директор школи. – 2013. – № 3. – С.33-39.
Сисоєва С. Суспільство і особистість: гармонія розвитку / Світлана Сисоєва // Рідна школа . – 2012 . – № 12 . – С.8-12.
Сторощук І. Розвиток життєвої компетентності учнів / Ірина Сторощук // Сучасна школа України. – 2011 . – № 5. – С. 53-57.
Тимченко О.І. Вчимося бути толерантними / О.І. Тимченко // Шкільному психологу . – 2011 . – № 5 . – С.22-24.
Тулупова О.І. Навчання і виховання успіхом / О.І. Тулупова // Шкільному психологу . – 2011 . – № 4 . – С.29-35.
Туріщева Л.В. Психологічні аспекти фінансової грамоти для школярів / Л.В. Туріщева // Шкільному психологу . – 2011 . – № 4 . – С.21-23.
Філоненко Ф. Формування полікультурної особистості гімназиста / Софія Філоненко, Зоя Вовчок // Рідна школа . – 2014 . – № 6 . – С.38-43.
Фокіна Т.В. Учитися жити в сучасному світі / Т.В. Фоківна // Виховна робота в школі . – 2010 . – № 11.
Чиренко Н. Про що і як говорити із сучасними школярами / Н. Чиренко // Сучасна школа України. – 2013 . – № 3.
Шумовецька І. Особистісна зрілість і життєва компетентність учнів. Виховна система классу / Інна Шумовецька // Сучасна школа України. – 2013 . – № 12.
Робота з обдарованими дітьми.
Бухлова Н. Обдарована дитина. Психолого-педагогічний супровід / Н. Бухлова. – К.: Шкільний світ, 2013. – 104 с.
Бекас А. Навчально-виховна робота з обдарованими учнями / Андрій Бекас // Сучасна школа України. – 2013 . – № 7.
Болюх О.О. Робота з обдарованими дітьми / О.О. Болюх // Завуч. Усе для роботи . – 2014 . – № 17-18 . – С.23-26.
Васильченко Л. І. Психолого-педагогічні особливості обдарованих дітей / Л. І. Васильченко // Педагогіка і психологія. — 2007. — № 4 (57). — С. 32–39.
Воронцова Е. Обдарованість: діагностика та система роботи зі здібними дітьми: погляди на визначення здібностей та обдарованості.Способи
діагностики обдарованості, практичні методи / Е. Воронцова // Психолог. –2006. – № 25–28. – С. 5–25.
Гандрабура Л. Робота з обдарованими учнями. Сценарії інтелектуальних ігор / Лариса Гандрабура // Школа . – 2012. – № 10.
Гулевата А. Система роботи з обдарованими учнями / Анжеліка Гулевата // Сучасна школа України. – 2013 . – № 7.
Гуськова Т.Б. Обдарована дитина в школі / Т.Б. Гуськова // Завуч. Усе для роботи . – 2011 . – № 5-6.
Денисюк Л. Як зробити дитину успішною. Система роботи навчального закладу з обдарованими дітьми / Людмила Денисюк // Школа . – 2013. – № 11.
Дуб’яга Л.А. Система роботи з обдарованими дітьми / Л.А. Дуб’яга // Завуч. Усе для роботи . – 2011 . – № 7-8.
Кульчицька О. І. Методика діагностики інтелектуальної обдарованості / О. І. Кульчицька // Обдарована дитина. — 2007. — № 1. — С. 39–41.
Леонова Н.С. Організація роботи з обдарованими учнями в закладах нового типу / Н.С. Леонова // Педагогічна майстерність . – 2013 . – № 7 . – С.7-11.
Мисовська Г. Зміст і процес інформаційної підготовки обдарованої дитини / Галина Мисовська // Рідна школа . – 2012 . – № 8-9 . – С.42-46.
Наровлянська М. Розв’зання проблеми обдарованості в умовах сучасної гімназії / Марина Наровлянська, Олена Бабкіна // Рідна школа . – 2013 . – № 3 . – С.54-58.
Остапчук О. Діти: обдаровані, талановиті, творчі. Програма роботи з обдарованими учнями / Олена Остапчук // Школа . – 2012. – № 12.
Полторацька В. Організація освітньо-розвивального простору в роботі з обдарованими дітьми / Валентина Полторацька // Школа . – 2013. – № 11.
Ткачук А.О. Стратегія навчання обдарованої дитини / А.О. Ткачук // Шкільному психологу . – 2011 . – № 11 . – С.18-20.
Щорс В.В. Форми і методи роботи з обдарованими дітьми / В.В. Щорс // Педагогічна майстерність . – 2013 . – № 4 . – С.8-12.
Ярошенко П. Завдання вчителя – допомогти кожній дитині знайти свій ключ до успіху / Поліна Ярошенко // Рідна школа . – 2013 . – № 3 . – С.50-53.
Робота з обдарованими дітьми
(список літератури , яку можна взяти в бібліотеці
Щорського районного відділу освіти)
Гильбух Ю.З. Умственно одаренный ребенок: психология, диагностика, педагогика / Ю.З. Гильбух. – К.: Укрзвукополиграф, 1992. – 84 с.
Знаємо, вміємо, можемо… / худож. О.М. Коспа; упоряд. В.І. Маслов. – К.: Молодь, 1990. – 192 с.: іл.
Одаренные дети: перевод с английского / общ. ред. Г.В. Бурменского, В.М. Слуцкого; предисл. В.М. Слуцкого . – М.: Прогресс, 1991. – 381 с.
Одаренный ребенок: особенности обучения: пособие для учителя /под ред. Н.Б. Шумаковой. – М.: Просвещение, 2006 . – 239 с.
Обдаровані діти. Діагностика та супровід. – К.: Шкільний світ, 2008. – 128 с. – (Бібліотека «Шкільного світу»).
Апонюк Ю. Дослідницька діяльність старшокласників. Психолого-педагогічний аспект / Юлія Апонюк // Психолог. – 2014. – № 21. – С. 21-23.
Воронцова Е. Задатки, здібності, обдарованість / Емілія Воронцова // Директор школи. – 2011 . – № 13. – С. 1, 16-18; № 14. – С. 25-28; № 15. – С. 17-21; № 16. – С. 18-23.
Євдокімова Т. Організація науково-дослідницької роботи учнів / Тетяна Євдокімова // Завуч. – 2014. – № 19. – С. 17-21.
Кишінько Л. Робота з обдарованими дітьми. Психолого-педагогічні особливості / Людмила Кишінько // Директор школи . – 2014. – № 20. – С. 11-22.
Кортяк Н. Шкільне наукове товариство – товариство великих можливостей… / Наталія Кортяк, Андрій Кортяк // Завуч. – 2014. – № 15. – С. 18-23.
Косенко Н. Психолого-педагогічна підтримка учнів – членів МАН / Наталія Косенко, Юлія Сердешна // Психолог . – 2014 . – № 21(вкладка).
Кузнєцова І. Діяльність Малої академії наук: шкільний етап / Ірина Кузнєцова, Маргарита Кучеренко // Завуч. – 2014. – № 15. – С. 14-18.
Леонова Л. Створення освітніх траєкторій для обдарованої молоді в загальноосвітній школі / Людмила Леонова // Завуч. – 2014. – № 15. – С. 24-29.
Леонова Н. Інтелектуальні змагання як засіб розвитку здібностей / Наталія Леонова // Завуч. – 2014. – № 15. – С. 41-49.
Лємєшева Т. Методичні рекомендації щодо роботи з обдарованими й здібними учнями / Тетяна Лємєшева // Завуч. – 2014. – № 14. – С. 11-13.
Москалевський З. Система роботи з обдарованими дітьми / Зіновій Москалевський // Директор школи . – 2012. – № 9. – С. 29-50.
Обдарована дитина // Завуч. – 2009. – № 23-24. – С. 14-40.
Педагогічний та психологічний супровід. Проблеми навчання і виховання творчої, соціально активної особистості // Завуч. – 2009. – № 23-24. – С. 41-53.
Проблема обдарованості / Вікторія Левенець, Ольга Шевчук, Галина Брежицька, Жанна Гаврильчук // Директор школи . – 2011. – № 23. – С. 22-32.
Решетнікова І. Підвищення якості освіти обдарованих учнів засобами моніторингу / Ірина Решетнікова // Завуч. – 2014. – № 15. – С. 30-40.
Рудько Г. Стратегії успішної роботи з обдарованими дітьми / Галина Рудько // Завуч. – 2014. – № 15. – С. 4-10.
Система роботи з обдарованими дітьми // Психолог. – 2010 . – № 8.
Сушенцева О. Виявити обдаровану дитину допоможе проект / Олена Сушенцева // Завуч. – 2014. – № 24. – С. 18-20.
Рекомендаційний список літератури
«Формування читацької культури і компетентності школярів»
1. Анікіна Т. Формування інформаційної компетентності учнів. Проектні
технології// Школа. – 2009. - № 10. – С. 35-42.
2. Бондаренко Д. Г. Методичні рекомендації щодо проведення «Відкритого
уроку читання»// Шкільна бібліотека плюс. – 2011. - № 2. – С. 2-5.
3. ВашуленкоО. Читацька компетентність молодшого школяра: теоретичний
аспект// Початкова школа. – 2011. - № 1. – С. 48-50.
4. Волобуєва Л. М. Сучасний учень і культура читання// Управління школою. – 2010. - № 10. – С. 16.
5. Гаркуша В. В. Як виховувати у дітей інтерес до читання// Шкільна
бібліотека. – 2009. - № 6. – С. 84-85.
6. Зангізорян Ш. С. Інформаційна компетентність школяра// Шкільна
бібліотека. – 2011. - № 1. – С. 57-60.
7. З книгою чи комп ютером у ХХІ столітті? (8-11 класи)// Зарубіжна
література. – 2010. - № 6. – С.28.
8. Книга навчальна та для дозвілля// Шкільна бібліотека. – 2010. - № 4. – С. 54.
9. Кривцова Н. М. В. О. Сухомлинський про виховання книгою// Шкільна
бібліотека. – 2010. - № 8. – С. 73.
10. Кривцова Н. М. Від компетентного читача – до інтелектуально розвинутої
особистості// Сучасна школа України. – 2010. - № 9. – С. 1-20 (вкладка).
11. Лисак Л. Інтерпретаційна компетентність: практика формування// Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2010. - № 1. – С. 7-10.
12. Одарченко С. Є. Розвиток читацьких навичок учнів// Шкільна бібліотека. –2010. - № 6. – С. 44-46.
13. Спільними зусиллями виховаємо любов до читання// Шкільна бібліотека. –2008. - № 6, - С. 11-13.
14. Ткачук Г. Читання – розгляд як системний метод формування культури
читацької діяльності учня// Початкова школа. – 2009. - № 9. – С. 7-10.
15. Утенська Т. С. Формування і розвиток читацької компетентності школярів// Управління школою. – 2009. - № 7. – С. 12-14 (вкладка).
16. Цемрюк Л. П. Сучасний учень і культура читання// Шкільна бібліотека. –
2010. - № 10. – С. 66.
17. Читання – шлях до успіху. Спецвипуск// Шкільна бібліотека плюс. – 2009. -№ 8(квіт.). – С. 3-33.
18. Читання – найкраще навчання// Управління школою. – 2009. - № 34. – С. 37-45.
19. Шалагінов Б.Мотивація читання як методична проблема// Всесвітня
література в середніх навчальних закладах України. – 2010. - № 2. – С. 2-4.
20. Шеляг Г. Формування читацького інтересу учнів 1-2 класів// Початкова
освіта. – 2009. - № 46 (груд.). – С. 2-5.