СОЦІАЛЬНИЙ ПЕДАГОГ ГІМНАЗІЇ – ЗАГУМЕННА ВІКТОРІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА
Проблемна тема: «Підвищення якості знань учнів шляхом самовиховання, самовдосконалення та створення умов для їх саиореалізації»
Основні напрями соціально-педагогічної діяльності:
Захист та охорона прав дітей, забезпечення їх повноцінного розвитку.
Створення виховних взаємин в гімназії за допомогою учнівського самоврядування:
Допомога в адаптації дітей при вступі до гімназії, у переході з одного ступеня до іншого та при випуску з гімназії;
Попередження конфліктів, які можуть виникнути в учнівському колективі;
Підтримка дитячих ініціатив як умова позитивної самореалізації особистості;
Допомога дітям в організації їх змістовного дозвілля;
Залучення батьків, громадських організацій, культурно-просвітницьких закладів до виховного процесу гімназії.
Робота з вирішення девіацій у гімназії:
Соціально-психологічна експертиза;
Соціальна реабілітація;
Консультативна робота;
Психолого-педагогічна корекція;
Соціальна профілактика;
Профілактика правопорушень неповнолітніх;
Захист дітей від будь-яких форм фізичного або психічного насильства;
Запобігання вживанню дітьми алкоголю, наркотиків, і інших шкідливих звичок;
Пропаганда здорового способу життя.
Соціально-педагогічна робота з сім’ями учнів:
Допомога у вирішенні конфліктних ситуацій на ранній стадії та запобігання розвитку більш складних проблем, допомога учням та їх батькам у формуванні навичок вирішення та подолання кризових станів;
Посередництво між гімназією та сім’єю: домога батькам та вчителям у розумінні інтересів і потребдітей в отриманні освіти, винайдення способів їх задоволення в гімназії;
Посередництво між батьками і педагогічним колективом, спонукання батьків до активної участі в житті гімназії; надання необхідної інформації адміністрації та педколективу гімназії про становище в сім’ях учнів, які потребують соціально-педагогічної підтримки;
Контроль за відвідуваннями учнями гімназії, допомога у подоланні причин, що призводять до пропусків уроків;
Попередження і зниження негативного впливуфакторів ризику на дітей, зокрема у сімейному середовищі;
Соціально-педагогічний захист сім’ї та її членів;
Сприяння зміцненню, гармонізації та розвитку позитивних відносин у сім’ї, внутрішньосімейних стосунків, зв’язків із соціальним оточенням.
Відбувся семінар-практикум для класних керівників на тему "Психологічна компетентність класних керівників у прийомах роботи з дітьми девіантної поведінки", під час якого педагоги мали змогу більше дізнатись про психологічні особливості девіантних проявів учнів, відпрацювали психолого-педагогічні методи і прийоми покращання взаємин з важковиховуваними учнями, дитячим колективом вцілому. Класні керівникм охоче ділились власним досвідом та знаходили ефективні шляхи вирішення проблем.