Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 18.11.2017, 16:46

Сновська гімназія

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Науково-методична робота

Науково-методична робота

 У гімназії сформовано стабільний висококваліфікований педагогічний колектив, який володіє сучасними педагогічними технологіями і здатний вирішувати завдання, які стоять перед сучасним загальноосвітнім закладом.

  Колективом гімназії було визначено філософію діяльності закладу: 


 1.  Кожна дитина – це унікальна особистість, надається пріоритет її інтересам та запитам.
 2.  Ми повинні робити все для того, щоб кожний учень прагнув не тільки мати добрі й відмінні знання, а й намагався самовдосконалюватись, реалізуватись як творча особистість, здатна до самореалізації в умовах реалій сьогодення.
 3.  Лише творчий педагог здатний виховати творчого учня.
На основі цього було визначено проблему гімназії: «Розвиток життєтворчих компетентностей учнів шляхом особистісно орієнтованого навчання і виховання». Компетентнісний підхід – це один із дієвих шляхів оновлення освіти, узгодження її із запитами соціуму, викликами життя.

Працюючи над проблемою обрали форми роботи згідно з потребами кожного педагога та можливостями закладу: колективні, групові та індивідуальні.

Організовує та координує цю роботу методична рада, яку очолює заступник директора з навчально-виховної роботи. До складу ради входять завідуючі предметними кафедрами та творчі вчителі. На її розгляд виносяться найважливіші питання роботи педколективу.В гімназії постійно діє дорадчий колегіальний орган – педагогічна рада. Ми постійно працюємо над демократизацією її роботи, тому засідання намагаємось проводити нетрадиційно: педрада-дискусія, педрада-презентація, педрада-консиліум, педрада-атестація, педрада-семінар, спільні педради з учнями і т.ін. Кожній педраді передує етап ретельної підготовки, що здійснює ініціативна група та інформаційний центр.

Регулюють відносини учасників навчально-виховного процесу під час навчання, виховання, професійної, наукової, загальнокультурної підготовки та самопідготовки заступники директора. Заступники здійснюють діагностування педпрацівників, вивчають та узагальнюють надбаний колективом досвід, аналізують результативність навчально-виховної процесу і на цій основі визначають структуру методичної роботи, що повинна сприяти успішній реалізації проблеми гімназії. І тут найближчими їх помічниками є завідуючі предметними кафедрами.

Кафедри – це нова форма організації науково-методичної роботи з педагогами. Їх у гімназії працює 5 предметних і кафедра класних керівників.

Робота кафедр спрямована на виконання двох головних завдань:
Забезпечення теоретичної підготовки педагогів, що досягається шляхом опрацювання спеціальної літератури, самоосвіти, підготовки доповідей, проведення семінарських занять.
Підготовки членів кафедри до практичної реалізації науково-методичної проблеми в своїй роботі, озброєння їх новими знаннями, вміннями та навичками.
Виконанню цих завдань сприяє також пропаганда передового педагогічного досвіду, зокрема, шляхом проведення відкритих уроків, взаємовідвідування уроків, участі у тижнях педагогічної майстерності, декадах творчості та предметних тижнях. Кафедри працюють не ізольовано одна від одної. Адже робота над єдиною проблемою вимагає тісної співпраці, обміну досвідом, що відбувається під час презентації роботи кафедр, їх творчих звітів; підготовці до методичних та науково-практичних конференцій, педагогічних читань, практикумів, засідань педради та шкіл педагогічної майстерності. Учителями кафедр постійно поповнюється навчально-методична база кабінетів, приділяється увага оновленню стендів, збагаченню кабінетів літературою різноманітного спрямування.

У реалізації єдиної проблеми добре зарекомендувала себе творчі групи, що об’єднують вчителів різних предметів. Ці групи динамічні і працюють за напрямками: «Розвиток творчих здібностей учнів», «Проектна діяльність як важливий аспект компетентнісної освіти школярів», «Впровадження ІКТ в навчально-виховний процес». Робота творчих груп спрямована на подальше удосконалення професійної майстерності вчителів, створення позитивного мікроклімату в класних колективах та групах, запровадження в практику роботи інтерактивних методів навчання та виховання, розвиток творчих навичок та умінь учнів.
Значному піднесенню педагогічної культури педагогів сприяє щорічне проведення науково-практичних конференцій, тренінгів, педагогічних читань та педагогічних ярмарків різноманітної тематики.

Ще одна форма методичної роботи – «Педагогічна вітальня». Двічі на рік вона збирає всіх педагогів. Це той осередок, де можна вирішувати спільні проблеми, ділитися досвідом, отримувати поради і просто відпочивати в колі друзів та однодумців, а також можливість для педагогів розкрити власні таланти, продемонструвати свої хобі та уподобання.
Колективна робота логічно поєднується з індивідуальною. Кожен педагог, плануючи свою діяльність, обирає певні форми та методи роботи, і спрямовує її на реалізацію проблеми гімназії. Вчителі виконують конкретні науково-дослідницькі завдання, працюють над створенням та удосконаленням власної системи роботи, запроваджують в практику ППД і різноманітні інноваційні методи.

Безперервному саморозвитку та самовдосконаленню сприяє самоосвіта вчителів. Найважливішими напрямками самоосвіти в гімназії є вивчення нових програм і підручників; усвідомлення їх особливостей і вимог; вивчення додаткового науково-методичного матеріалу; розв’язування педагогічних ситуацій і завдань; опанування електронно-інформаційними засобами навчання; івндивідуальна робота вчителя над методичною проблемою; підвищення кваліфікації на базі Інституту післядипломної освіти. Займаючись самоосвітою, учитель сам визначає напрям і зміст своєї роботи. Результати анкетування серед педагогів гімназії виявили, що 92% наших вчителів основним мотивом, що спонукає до самоосвітньої діяльності, визначають прагнення до професійного самовдосконалення. Творчі напрацювання, матеріали з досвіду роботи, моніторинг навчальних досягнень учнів накопичується в особистих папках учителів – «Творчих портфоліо». Це дозволяє спостерігати зміни у професійній майстерності педагогів. Самоосвіті вчителів сприяють тренінги, семінари, науково-практичні конференції.

Форма входу
Пошук
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архів записів
Друзі сайту
освітній портал ПедПреса Гімназія Вконтакті

Copyright MyCorp © 2017
Створити безкоштовний сайт на uCoz